رویدادها آرشیو خبر ها
یوونتوس شبیه به بارسا

یوونتوس شبیه به بارسا

فابیو کوالیارلا مهاجم ارزشمند باشگاه یوونتوس ایتالیا تاکید کرد بانوی پیر چیزی برای حسادت به خط هافبک تیم بارسلونا ندارد. مهاجم یووه که در یک برنامه هنری مطرح کشور ایتالیا حضور خواهد یافت در مورد شرایط یووه با Radio Deejay مصاحبه ای را انجام داد :

" من قبلا هرگز نرقصیده ام،قطعا برای من تجربه ای جدید خواهد بود "

" من سال قبل هم گفتم، پوگبا با این توانایی ها و آن هم در این سن یک پدیده است، او همه چیز دارد. فوق العاده با استعداد است، متواضع است و تمام فاکتورهای لازم برای ستاره شدن را دارد "

" ما یکی از قوی ترین خطوط میانی اروپا را داریم و به هیچ عنوان چیزی برای حسادت به بارسا نداریم. مشکل ما این است که با یک تساوی همه فکر می کنند ما در بحرانیم، حتی اگر خوب بازی کرده باشیم "

" ما سیستم و سبک بازیمان را در اروپا تغییر دادیم، چیزی که تیم از لحاظ پختگی به آن رسیده و می تواند خواسته های مربی را اجرا کند. ما می دانیم قدرتمان از فصول گذشته بیشتر شده و برخی از اتفاقات و حوادث به کمک کرد که بدانیم یووه هنوز زنده است و به مبارزه کردن ادامه می دهد "

" آنتونیو کونته همواره ما را چکش کاری می کند، این شگفت آور است که او در این سه سال تغییر نکرده است. با گذشت زمان کونته هم تصدیق کرد که ما گروهی فوق العاده هستیم "
«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
محمد مرحبا
محمد مرحبا«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: